Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Λίγα λόγια για το Γνήσιο Υπογραφής…



Το Γνήσιο Υπογραφής είναι ένα προσωπικό blog ακριβώς με την έννοια του «προσωπικού». Περιέχει άρθρα μου που έχουν δημοσιευτεί σε άλλες πηγές, σκέψεις, status μου στο Facebook, σχόλια που κατά καιρούς έχω κάνει, γενικότερα κείμενα και γραπτά για θέματα που με ενδιαφέρουν, αλλά και μουσικές επιλογές, φωτογραφίες, συνδέσμους για άλλα κείμενα και βίντεο και πράγματα που ανταποκρίνονται στα δικά μου επιστημονικά και κοινωνικά ενδιαφέροντα και στο αισθητικό μου κριτήριο. Με λίγα λόγια είναι σαν ένα λεύκωμα των πραγμάτων που βρίσκω ενδιαφέροντα από μια ποικιλία πεδίων στο Internet και των δικών μου προσωπικών contributions.

Νομίζω ότι αυτή η περιγραφή ανταποκρίνεται στο 90% των προσωπικών blogs που υπάρχουν στο Διαδίκτυο και δε θεωρώ ότι ανακάλυψα τον τροχό. Ένιωσα την ανάγκη να τα συγκεντρώσω, όσο μπορώ, σε ένα διαδικτυακό τόπο ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολα προσβάσιμα σε μένα καταρχάς και ίσως και σε όποιον άλλο θέλει και ενδιαφέρεται. Στο μέλλον ίσως ανεβούν στο blog και κάποια νέα κείμενα, σχόλια για την επικαιρότητα ή ό,τι άλλο θελήσω να μοιραστώ. Οποιοδήποτε κείμενο ή άλλο υλικό δεν ανήκει σε μένα θα έχει οπωσδήποτε παραπομπή στην πηγή.

Καλή ανάγνωση…

Δεν υπάρχουν σχόλια: